söndag 8 november 2009

Tillbaka igen

Nu är jag äntligen tillbaka mina kära vänner.
Ja jag vet att jag inte har tagit min blogg på allvar.
Men jag ska skriva om viktiga saker hädanefter.
Jag ska skriva om svartsjuka, kärlek, sex och psykopater.
Ja det finns otroligt mycket runtomkring oss som inte är rätt och jag vill då naturligtvis göra mitt bästa för att ni alla sak få vara med och dela med er av era sinnessjuka förhållanden men också de egna fel ni har gjort.

Det värsta man kan göra och det tar verkligen kol på ett förhållande det är att gå omkring och vara svartsjuk hela tiden. Det måste vara otroligt jobbigt och knäckande för en människa. Människan som misstror allt och alla har ju problem med sig själv? Eller vad tror ni? Jag skrev i ett tidigare inlägg om en kvinna som skrivit i ett forum om sin svartsjuka som gick igenom mobilen och tog sig in på sin killes mail. Vore jag killen skulle jag anmäla henne direkt. Men nu är inte jag den killen. Skulle min kille vara så svartsjuk så beror det nog på en enda sak och det är att han har gjort fel och på så sätt misstror sin tjej hela tiden.

Vi kan ta det där med msn. Det finns de som blir vansinniga om ens partner är på msn men själv kan de sitta i timtal med det.

Man brukar ju säga så. Tror man att den andra ska vara otrogen så beror det på följande saker.
Antingen har man inga känslor för sin partner.
Man är en stor egoist som bara ser till sig själv och vill ha allt. Pengar resa mm.
Man har själv varit otrogen men skulle aldrig erkänna det.

Usch. Det finns otroligt mycket sjukt folk ute där. Jag vill att ni också berättar om de sjuka ni känner.
Ni får vara anonym

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar