lördag 11 juli 2009

Sjukt

Satt och klickade runt tidigare idag på olika forum.
På ett forum var det en kvinna som inte visste vad hon skulle ta sig till.
Hon var så svartsjuk på sin man så att hon gick igenom hans mobil, hon snokade i hans kläder hon gick till och med in på hans mail.
Så sjukt.
Förstår inte att det kan vara så. Varför gör man så? Det är väl att absolut misstro sin partner och att kränka personen så fruktansvärt mycket? Jag förstår mig inte på sådant.

Jag vill flytta till Luleå.
Det verkar så trevligt där uppe, långa vintrar och vacker natur.

Igår var i alla fall jag, Malin och Erika ute och kollade runt lite på stan.
Det var rätt roligt.
Shit jag är verkligen inte bra på att skriva bloggar haha.

1 kommentar:

  1. Ja det är riktigt härligt.
    jag vet faktiskt inte... jag hoppas bara att vi kommer att ha råd med bensinen och bilen och allt.. men man får ju se då man kommer ned. =)
    hur är allt med dig?
    kram

    http://www.metrobloggen.se/adara

    SvaraRadera