lördag 27 juni 2009

Så olidligt varmt

Det har varit så varmt idag. Det har nästan känts som om man skulle flyta bort i värmen.
Jag Malin och Carro for ut en sväng idag för att bada men vi blev kvar på stan nästan hela dagen.
Vid 12 tiden kom vi på att vi var hungriga och funderade på vad vi skulle stoppa i oss. Vi bestämde oss för en sallad. När vi satt och åt kom en kille fram till oss och började prata. Rätt vad det var så drog han ner gylfen och drog fram K*k*n
Gissa om vi blev snopna... och den var inte liten heller ;)

Efter denna lunchkorv så gick vi vidare på stan och surrade runt.
Vi hittade lite smink, lipgloss och lite sådana saker.

Väl hemma klockan 17 så blev det middag, det blev en Yoghurt. Kände inget direkt matsug.
Ikväll blir det bara att softa lite. Ska se klart sommarkrysset

1 kommentar:

  1. Hm.. nej jag tror inte att jag fick det.
    Vad tråkigt att ni inte har träffats sen dess. :(
    Tack vad gullig du är!

    hihi vi såg också sommarkrysset. Var du med och tävlade också?

    Vad fin design du har nu förresten. Ser att du har länkat mig och Micke också. =) ska lägga till dig i min lista också så att jag inte tappar bort dig!
    kram

    SvaraRadera