fredag 26 juni 2009

Graven

Idag har jag och min bror varit och besökt vår kusins grav, det var så otroligt vackert där och man kunde nästan känna hennes närhet. Trots att det gått så, så lång tid så har man inte riktigt kunna smälta det. Eller jo man har ju kunnat smälta det men man tycker det är så onödigt. Jag tyckte det var lite skrämmande häromdagen då jag surfade runt bland bloggar och fann min kusins dåvarande pojkvän. Jag ramlade in på en tjej som heter Idas sida och hittade honom.
Hon är tydligen hans flickvän nu. Jag hoppas hon inser vad hon har fått i honom.

När vi var klar med besöket vid graven så åkte vi in till stan och gick och åt kinamat. Men det är svårt att äta när så mycket gammalt kommer upp igen inom en. Efter vi hade ätit så åkte vi till mamma och pappa.

Ikväll är jag på väg ut med Millan och Josefin. Vi får väl se vad vi hittar på men en och annan rolig upplevelse brukar vi alltid få. Millan som ska sjunga karaoke eller skämma ut sig mer än vanligt.

I morgon ska jag se vad jag gör. Är det soligt ska jag sola ;)

1 kommentar:

  1. Hej! Tack vad gullig du är.
    Fick veta att du var Jennifers kusin..
    har fått höra så mycket om henne..
    har du träffat Micke någongång?
    Kram

    SvaraRadera